Sikertelen Online fizetés
Előfordulhat, hogy valami miatt az Online Bankkártyás fizetésed BARIONnal nem sikerült.
Amennyiben regisztrált ügyfelünk vagy, lehetőséged van fizetési módot váltani, illetve profilodban a BARION fizetést újra kezdeményezni. Ehhez jelentkezz be profilodba és válaszd ki azt a rendelést, amelynél a fizetés sikertelen volt.
Ha nem regisztrált ügyfélként vásároltál 3 lehetőséged van:
1. A rendszerüzenetben kapott e-mailben kattints a hivatkozásra és ismételten kezdeményezheted az online bankkártyás fizetést. Amennyiben a link nem nyílik meg vagy nem kattintható, kérjük másold be a böngésződ címsorába.
2. Amennyiben inkább az előre utalást választanád, kérjük, utald át a végösszeget a KutyafüleBolt számlájára:
Kedvezményezett: Zámbó Zoltán
Bankszámlaszám: 10701276-72625857-51200002
3. Inkább utánvéttel fizetnél? E-mailben (info@kutyafulebolt.hu) vagy telefonon (06-20-286-0115) kérd a fizetés módosítását utánvételre. Az utánvét díja +400 Ft.
Csomagpontra, csomagautomatába szállítás esetén sajnos nem tudjuk az utánvét lehetőségét biztosítani. Amennyiben utánvétes fizetést szeretnél, kérheted csomagodat házhozszállítással is.