Visszaküldés
Kicsi vagy túl nagy a rendelt kutyakabát? Kézbe vetted és mégsem tetszik a termék? Visszaküldenéd?
Ha a megvásárolt termék nem felel meg elképzelésednek, a jogszabálynak megfelelően 14 napon belül visszaküldheted.
Fontos azonban tudnod, hogy a terméket csak kipróbálás erejéig használhatod, ellenkező esetben a használatból eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből.
Az elállás feltételeiről a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik.
Felhívjuk figyelmedet, hogy higiéniai termékeket (pl. tüzelőbugyi és annak betétje, kutyafogkefe), illetve olyan termékeket, melyeket felbontott állapotban nem tudunk értékesíteni (pl. kutyafogkrém, sampon, bolhanyakörv, állateledel, táplálékkiegészítő, állatgyógyászati termék), felbontást követően nem tudjuk visszavenni. Kutyaruhák esetében fontos, hogy kizárólag tiszta, de nem mosott kutyaruhát áll módunkban visszavenni, ezért kérjük, hogy a kutyusod szőrét - mely a próba során esetleg a kabát bélésén maradt - távolítsd el pl. egy szöszhenger segítségével.
Az elállás jog érvényesítéséhez a rendelésed átvételétől számított 14 napon belül kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot és küldd el nekünk egyetlen gombnyomással.
Hogyan tudod a terméket visszaküldeni?
- Kérjük jelezd nekünk elállási szándékodat a lenti ürlap kitöltésével.
- Az általad visszaküldendő termék(ek)et kérjük gondosan tedd vissza eredeti dobozába, csomagolásába annak minden tartozékával együtt. Annak érdekében, hogy se a termék, se az eredeti csomagolás ne sérüljön, csomagold be az eredeti gyári dobozt egy másik dobozba, használj térkitöltőt vagy fóliát. Kérjük, hogy vigyázz az eredeti csomagolásra: ne szakítsd el, ne firkáld össze, ne ragassz rá semmit. Legyen olyan, amilyennek Te is szeretnéd, ha újra megvásárolnád.
Kérjük, hogy a feladásnál telefonszámunkat (06-20-286-0115) és e-mail címünket (info@kutyafulebolt.hu) add meg a szállítónak, hogy értesíteni tudjon minket a csomag érkezéséről. Köszönjük!
Hogyan tudod a csomagot visszaküldeni?
- Bármelyik futárszolgálattal vagy postai* úton (csomagként) a címünkre.
Visszaküldési címünk: Zámbó Zoltán ev., 2230 Gyömrő, Darányi u. 28/A.
A beazonosíthatóság érdekében kérjük, hogy a csomagolásra jól láthatóan írd rá eredeti megrendelésed számát, melyet a visszaigazoló e-mailekben, illetve a számlán találsz meg.
Utánvétes, illetve postán maradó, automatába, csomagpontra küldött csomagot nem áll módunkban átvenni!
*FONTOS hogy amennyiben postán adod fel, ne levélküldeményként add fel, mivel nem fér be a postaládába, nem fogja kihozni a postás és értesítést sem kapunk arról, hogy postán maradó küldemény érkezett, így vissza fog menni hozzád és még a visszaszállítás költségét is kifizetteti veled a posta.
Kizárólag a címünkre kézbesített postai küldeményeket tudunk átvenni! Postán maradó küldeményeket nem áll módunkban átvenni!
Postai feladás esetén nagyon fontos, hogy telefonos és e-mail elérhetőségünket a feladásnál add meg, ezek hiányában szintén nem tudnak minket értesíteni a csomag várható érkezéséről.
A csomag beérkezését és feldolgozását követően várhatóan 1 munkanapon belül visszautaljuk számodra a vételárat.
Az elállási jogról részletesen az ÁSZF-ben olvashatsz.
Kérjük, hogy az alábbi elállási nyilatkozatot töltsd ki és küldd el nekünk egy gombnyomással online:
Elállási nyilatkozat