Visszaküldés
Amennyiben az általad megrendelt termék nem megfelelő (pl. kutyakabát kicsi lett), az ÁSZF és a jogszabályok szerint a csomag átvételétől számított 14 napon belül lehetőséged van elállni a vásárlástól és a terméket visszaküldeni.
Hogyan tudod visszaküldeni?
- Kérjük jelezd nekünk elállási szándékodat az ürlap kitöltésével, melyet IDE kattintva érsz el.
- Az általad visszaküldendő termék(ek)et kérjük gondosan tedd vissza eredeti dobozába, csomagolásába annak minden tartozékával együtt. Annak érdekében, hogy se a termék, se az eredeti csomagolás ne sérüljön, csomagold be az eredeti gyári dobozt egy másik dobozba, használj térkitöltőt vagy fóliát. Kérjük, hogy vigyázz az eredeti csomagolásra: ne szakítsd el, ne firkáld össze, ne ragassz rá semmit. Legyen olyan, amilyennek Te is szeretnéd, ha újra megvásárolnád.
Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!
Kérjük, hogy a feladásnál telefonszámunkat (06-20-286-0115) és e-mail címünket (info@kutyafulebolt.hu) add meg a szállítónak, hogy értesíteni tudjon minket a csomag érkezéséről. Köszönjük!
Hogyan tudod visszaküldeni?
- Bármelyik futárszolgálattal vagy postai* úton (csomagként) a címünkre:
Zámbó Zoltán ev.
2230 Gyömrő, Darányi u. 28/A. vagy
- Packeta - Z-BOX Gyömrő, Wesselényi u. 1.
- Foxpost - Gyömrő Reál Vasútállomás, Wesselényi u. 1.
- GLS automata - Gyömrő Reál Vasútállomás, Wesselényi u. 1.
Fentiektől eltérő csomagpontra, autotmatába feladott, illetve postán maradó csomagot nem áll módunkban átvenni.
A legegyszerűbb visszaküldési módok:
Felhívjuk figyelmedet, hogy higiéniai termékeket (pl. tüzelőbugyi és annak betétje, kutyafogkefe), illetve olyan termékeket, melyeket felbontott állapotban nem tudunk értékesíteni (pl. kutyafogkrém, sampon, bolhanyakörv, állateledel, táplálékkiegészítő, állatgyógyászati termék), felbontást követően nem tudjuk visszavenni. Kutyaruhák esetében fontos, hogy kizárólag tiszta, de nem mosott kutyaruhát áll módunkban visszavenni, ezért kérjük, hogy a kutyusod szőrét - mely a próba során esetleg a kabát bélésén maradt - távolítsd el pl. egy szöszhenger segítségével.
Hol találom az elállási nyilatkozatot?
Rendelésed visszaigazolásánál automatikusan csatoltuk az elállási nyilatkozatot, ahonnan kinyomtathatod és kitöltheted, de kényelmesen kitöltheted az alábbi gombra kattintva, majd nyomtatás nélkül egyetlen gombnyomással továbbíthatod részünkre:
Az elállási jogról részletesen az ÁSZF-ben olvashatsz.
*FONTOS hogy amennyiben postán adod fel, ne levélküldeményként add fel, mivel nem fér be a postaládába, nem fogja kihozni a postás és értesítést sem kapunk arról, hogy postán maradó küldemény érkezett, így vissza fog menni hozzád és még a visszaszállítás költségét is kifizetteti veled a posta.
Kizárólag a címünkre kézbesített postai küldeményeket tudunk átvenni! Postán maradó küldeményeket nem áll módunkban átvenni!
Postai feladás esetén nagyon fontos, hogy telefonos és e-mail elérhetőségünket a feladásnál add meg, ezek hiányában szintén nem tudnak minket értesíteni a csomag várható érkezéséről.