Sérült vagy hiányos csomag bejelentése
Gondos csomagolásunk ellenére előfordulhat sajnos, hogy kiszállítás közben megsérül a csomagod és/vagy hiányosan kaptad kézhez. Ezért elnézésedet kérjük!
Abban az esetben, ha a csomag kívülről sérült, kérjük, jelezzed a futárnak és jelentlétében ellenőrizzétek a csomag tartalmát. A GLS futár a helyszínen kitölti a kárjegyzőkönyvet.
Kérjük, hogy átvételt követően minél előbb ellenőrizd le csomagod és a termékek épségét, mert erre vonatkozó kárigényt 2 napon belül tudunk csak elfogadni.
Kérjük, minden esetben őrizd meg a sérült terméket, mert a csere terméket annak elszállítását követően tudjuk számodra biztosítani.
A kárigény kezeléséhez minden esetben szükségünk van a csomagolásról és a sérült termékről készült fotókra.
Kérjük töltsd ki az alábbi bejelentő űrlapot.
Bejelentésed feldolgozása után keresni fogunk a megadott elérhetőségek egyikén.