Hol a csomagom?
Megrendelésed feldolgozása során minden munkafázisról státusz értesítést küldünk a rendelésedben megadott email címre, melyben tájékoztatunk arról, hogy milyen feldologázsi fázisban van a rendelésed. Ha nem kaptál emailt, kérjük az email fiókod spam és promóciós mappájában keresd.
GLS szállítás esetén:
Az "Átadva a szállítónak" értesítő email után csomagod a következő munkanapon kerül kézbesítésre, hiszen a GLS garantált 24 órás kiszállítást vállal csomagjainkra.
A kiszállítás reggelén e-mail és sms értesítést kapsz a kézbesítés várható időpontjáról (3 órás időablak), valamint a kézbesítő futár telefonszámát is megküldik neked, hogy bármilyen probléma esetén felvehesd vele a kapcsolatot.
Ezen túlmenően a GLS csomagkövető szolgáltatását is igénybe veheted, melyet a nap 24 órájában elérsz.
A GLS minden esetben elküldi számodra e-mailben a csomagszámot, de az "átadva a szállítónak" értesítő e-mailben is megtalálod. Ezzel a számmal tudod megtekinteni, hogy hol jár a küldeményed. Kattints a GLS logóra.
MPL szállítás esetén:
Az "Átadva a szállítónak" értesítő email után csomagod várhatóan a következő munkanapon kerül kézbesítésre. Az MPL nem garantálja a 24 órás kiszállítást, de az esetek többségében a csomag a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerül.
A kiszállítás reggelén e-mail értesítést kapsz a kézbesítés várható időpontjáról (3 órás időablak), valamint a kézbesítő futár telefonszámát is megküldik neked, hogy bármilyen probléma esetén felvehesd vele a kapcsolatot.
Ezen túlmenően az MPL csomagkövető szolgáltatását is igénybe veheted, melyet a nap 24 órájában elérsz.
Az MPL minden esetben elküldi számodra e-mailben a csomagszámot, de az "átadva a szállítónak" értesítő e-mailben is megtalálod. Ezzel a számmal tudod megtekinteni, hogy hol jár a küldeményed. Kattints az MPL logóra.